Eleştrisk Sözleri

Eleştrisk Sözleri


Kültürü salladın oldu mu abicim.
Acımamak elde mi kendini tartsana
Türkçemi bozmana göz yumamam ben.
Eli kolu bağlamam dinle ve anla
Sözleri söylerim gençliğim dinlesin.
Dilini korumalı Türk evladı.
Ben tanık oldum sen sanık olma:
gevurun kelimeleri dilime dolanmış
Hoşça kal arkada kal hadi bye bye
merhaba demek yerine denilir hi may
Elleri kolları zincire bağladık
Amerikan uşağına benzedik hay hay.
naber bro. nasılsın homie
tamamım okey rahat ol baybi
new track gedi ooo mersi
recorddan beyaz bi zenci
Testere besmele çek ve de kes dili,
pestili çıkana kadar etme pes
Yes flex testi geçemedin adamım.
Deste deste beste ses getirmez.
Thanks for add rapper,
rapimiz west cost kepimiz yoktur tipimiz kofti
Gettolarda kan hepimiz gangstar
yanımda kızlar cebimde para (!)
Hoop! dedik rap müzik bu değil:
kültürü bilemedin göremedin fakat ama
Tiki rapin deli gibi babalara gelebilir,
elin bide hamur eli kalemini bırak.

Pembe bir perdede pencere ben gibi
bence de bencili pençele permatik
Bence bu pantolon popolara pentegon.
Parçala paraları parçamı dinle
Magazinel yönümüz olamaz evet ama magazine bir bak hele bak:
Sanatı bel altı.

Arama motoru beni göremese bile bak:
Sehabe burada bil burası yeraltı.
Burası yer altı.Burası yer6.

Pantolon altına boksırı giymede
salla bir osmanı koy bide postanı
Postunu deldiren podyuma çıkacak
silikonu memelere doldur hacı
Arabadan inerken yanlışlıkla(!)
frikik vericem gözünü bir kapat.

Tabi tabi telatabi suratını badanala dere tepe tepe tepe şöhreti kullan
Topada vuramaz ama tenis kortunda
spora da reklamı karıştıracak
Yada kamera gören jet ski civciv
kayıp adadaki adamımı oynıycak.
Albüm tanıtımı kola yeni manken
hepiniz aynı tip hepiniz kofti.
Ali şam babası Petek dansöz
Hülya yavşar Gökhan özenti.
Tipi tipin pipisini piminide çeke çeke nasıra mı tutar elin otuz artı birden
Gizli kameramı namusu bozar ha?
Elinde peçete yapmacık ağla.
Karo kızın kara kıçını kanatır aslar,
evli adamlar magazine bomba.
Basına da işgal güya pişman
daşak arası kaşar kaç para orda?
Sehabe naber bebek?
Sağda da solda da sahnede ben
Yeraltı adına hepinize acıyorum
dilimde yergi gözümde nem
Rakı balık arasına kalabalık olamadan
aman aman kameraman kameranı kapat hadi
Magazine bir polemik yapamadan edemedi
Dedik ona deli gibi dedikodu şart!!



Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu